24.01.2014

New on the block






Strik &Other Stories / Læderbukser samt støvler H&M Paris Collection

Skandinavisk minimalisme tilføjet rå elementer og eksklusivitet beskriver min stil ret godt. Disse billeder er måske ikke de perfekte repræsentanter for dette, men jeg ville egentlig give læderbukserne lidt opmærksomhed. Detaljerne foran gør dem i mine øjne ret så fantastiske. Hvis det havde været lidt varmere, ville jeg style dem med en hvid oversize t-shirt og ligeledes oversize grå eller sort cardigan.

Normalt foretrækker jeg billeder i farver, og det var også min intention med disse, men da lyset ikke var til at arbejde dem, var det nemmest og pænest i sort/hvid. Jeg håber, at jeg  bliver bedre til at redigere billeder i en fart, og at jeg kan vise smukke, inspirerende outfits.

Velkommen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar